Libido & Phero-X


LIBIDO GEL-LELAKI TAHAN LAMA RM 50.00
Jika Anda tidak mampu bertahan semasa menggauli isteri anda maka sesuatu perlu dilakukan bagi memastikan hubungan suami isteri anda berjalan dengan baik.
Kajian para saintis menunjukkan 60% wanita tidak mendapatkan kepuasan sexs sepenuhnya semasa bersetubuh akibat daripada kelemahan tenaga batin pihak lelaki yang gagal mecapai tahap ketegangan yang memuaskan dan gagal untuk bertahan lebih lama. Kekuatan dan kehebatan lelaki terletak pada keupayaan tenaga batinnya.
Kebanyakan lelaki pada masa kini memang mampu melakukan hubungan seks tetapi adakah para isteri atau pun pasangan anda akan merasakan kepuasan seks jika hanya mampu melakukan hubungan seks dalam masa beberapa saat ,dan hanya sekali sahaja pada suatu ketika?
SEBAB BERLAKUNYA PANCUTAN PRA MATANG
Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi. Keinginannya terlalu melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh menghalangnya.
Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda —Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.
JANGAN SALAHKAN PASANGAN ANDA
Ramai wanita yang mempunyai masalah kedinginan SEKS. Ini kerana anda tidak dapat memuaskan nafsunya ke tahap maksimum. Maka setiap kali anda ingin melakukan SEKS, mereka tahu mereka tidak akan puas sepenuhnya. Jika diajak berjimak maka mereka selalu menolak dengan pelbagai alasan seperti letih, banyak kerja dan sebagainya. Maka bermulalah titik pergolakan Rumahtangga dan kedinginan hubungan cinta.
Yang sebenarnya pasangan anda tidak puas hati pada anda kerana anda tidak mampu memberi nafkah batin dengan cara yang betul. Sebagai seorang suami yang bertanggungjawab, anda sepatutnya memastikan kedua-dua nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda mencukupi setimpal dengan keperluan asasnya.
Kajian juga menunjukkan 80% suami gagal memberi nafkah batin yang sempurna dan memuaskan kepada isteri mereka!! Anda Bagaimana???
ANDA MAMPU MENGUBAHNYA
Untuk mengatasi masalah ini,teknologi yang moden menghasilkan sejenis formula losyen istimewa,apabila disapukan pada penis,ia akan memanjangkan masa pergaulan bersama pasangan berkali ganda lamanya.LIBIDO GEL adalah salah satu rawatan alternatif untuk mengatasi masalah tidak bertahan lama didatangkan dalam bentuk senang digunakan dengan harga dalam kemampuan semua orang. biasanya akan bertahan selama 3 bulan atau lebih 80 pertemuan! "Kami menjaminkan kepuasan anda...Kami menjaminkan keseronokan anda"
apakah kandungan libido-gel?
libido gel menggunakan bahan bahan semulajadi sejak turun temurun bagi membantu kaum lelaki dalam hubungan sexual. libido gel menggunakan air suling,pudina,aloe vera gel,olive squalane,apricot kernal oil,vitamin c,extract of korean ginceng,hawthorn berry,ginkgo bloba,muira pauma,catuaba bark,cuscuta seed dan pelbagai lagi dlm formula yang terbukti berkesan sejak turun temurun dan juga secara klinikal.Ianya tiada langsung gambir sarawak dalam formulanya.
KESANNYA SEGERA Anda akan mendapat kesan segera, bertahan lebih lama (bertahan sekurang - kurangnya lebih 10 minit pada malam pertama). Kawalan sepenuhnya ialah apabila anda tidak lagi memerlukan sebarang produk. Anda akan bertahan selama mana yang anda mahukan dengan kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda.
TIADA RASA KEBAS ITULAH BEZA LIBIDO-gel WALAUPUN DI SAPU DI DISEKELILING KEPALA ZAKAR
kekerasan yang luar biasa: walaupun libido gel direka bukan untuk mengeraskan zakar,namun sebilangan besar pelanggan kami mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka jauh lebih hebat selepas menggunakan LIBIDO-gel,ini mungkin disebabkan oleh herba herba yang terdapat dalam kandungan LIBIDO-gel yang bertindak sebagai agen yang melancarkan peredaran darah di kawasan zakar pengguna..
Kesan terbaik LIBIDO-gel
• Tiada lagi pancutan mengejut
• Tiada lagi rasa malu
• Tiada lagi kekecewaan
Kesan jangka panjang LIBIDO-gel
-menggalakkan peredaran darah bahagian genital
-menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki
-merawat rasa geli melampau -merawat rasa ngilu zakar
-meningkatkan kekuatan corpora carvenosa
-menambahkan kekuatan sexual secara tradisional
-menyokong kesihatan kulit zakar
-meningkatkan peredaran darah
-meningkatkan keinginan sex
-meningkatkan potensi pancutan anda
CARA MENGGUNAKAN LIBIDO GEL
sapukan dengan rata di sekeliling kepala penis anda dengan beberapa titik "LIBIDO GEL",tunggu sehingga 20 minit,.Ia akan memberi kesan yang menghairankan anda.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Phero-x- wangian pheromone RM 50.00
MENINGKATKAN DAYA MEMIKAT & PENAMPILAN ANDA
Gunakan... Kuasa PHEROMONE!!!
PERFUMES FOR GREAT MEN! Phero-X™ Androstenone Pheromone The Science Of Attraction Product By : Morgan Labs LCC Made In : Russia Phero-X™ - Tidak kira tua atau muda, anda akan rasai "Getaran & Aura" Gunalah setitis pheromones, secepat 17 saat sahaja, ia akan berkekalan sehingga 6 jam lamanya. Dengan aura keyakinan yang tinggi, anda dapat memberikan rasa percaya terhadap setiap orang yang anda temui. Sesuai untuk memikat orang tersayang, meningkatkan keharmonian berumahtangga dan aura keterampilan anda. Amat sesuai untuk bisnes dan individu yang sering menemui pelanggan atau individu yang sering bersosial seperti anda.
Walaupun anda akan mendapat kesan-kesan yang berlainan, namun anda akan akui bahawa mendapat lebih perhatian dan senyuman khususnya dari wanita! Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya di dalam hati.... "bau apa ni" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.
Pengenalan
Gunakan pheromones, sejenis hormon lelaki, perangsang nafsu semulajadi yang berkuasa, anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan menggoda mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa!
* Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
* Wanita akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
* Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
* Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
* Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita.
* Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
* Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
* DI-JAMIN BERKESAN.
Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.
Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.
Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Phero-X, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda
Phero-X mengandungi pheromone manusia tulen jenis 5-Alpha-Androst-16-En-3-One, yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Phero-X.
Phero-X bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Phero-X akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!
Apakah pheromones?
Setiap haiwan di muka bumi ,termasuk manusia menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromones. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak berbau. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ veromenasal (VNO) yang terdapat pada pangkal hidung. Pheromones adalah penggalak nafsu paling berkuasa di dunia!
Ada lelaki yang boleh menghasilkan pheromones secara banyak, manakala ada sebahagian lelaki mengeluarkan pheromones terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung. Lelaki-lelaki ini, yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mungkin anda lihat, mereka kelihatan lebih berkarisma dan punyai aura yang menakjubkan! Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak, mereka dapat menawan gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan body chemistry atau daya bau badan yang mampu memikat , atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa Phero-X!
Efek penggalak nafsu pheromones.
Phero-X akan meningkatkan keinginan nafsu wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. Kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones, ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak nafsu. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.
Phero-X mengandungi kandungan pheromone manusia tulen, pada gred tinggi dan terbaik, antara yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan yang OPTIMUM setiap kali menggunakannya.
Phero-X adalah pheromones yang diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian menunjukkan bahawa pheromone akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan berasas alkohol. Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi.... tetapi pheromones Phero-X™ & Phero-GenT kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni... hemm... ".
Bagaimana cara menggunakan Phero-X ini?
Mudah. Titiskan Phero-X™ (1-3 titis) pada nadi pergelangan tangan dan sapukan sedikit pada leher dan belakang telinga atau pada pakaian anda. Phero-X™ akan bersatu dengan peluh anda dan akan menghasilkan satu bau yang amat unik. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Minyak Kambing Gurun RM 60.00
minyak kambing gurun-BESAR DAN TEGUH ZAKAR
Merupakan pati minyak kambing gurun asli. Digunakan sebaiknya untuk urut zakar (membesarkan dan meneguhkan zakar). Amat berkesan untuk lelaki yang menghadapi masalah mati pucuk, kurang tegang dan lemah tenaga kelakian.
1. Pakailah pakaian yang seksi-seksi - Kalau boleh yang singkat dan nampak sedikit bahagian-bahagian yang mengghairahkan.
2. Mandi Bersama - Gunakan saat membersihkan diri untuk merangsang pasangan.
3. Ciuman - Bangkitkan ghairah dan merangsangkan lagi pasangan dengan ciuman.
4. Oral seks - Seperti ciuman, uba buat kelainan pada oral seks dengan menambahkan ‘pemanis’, seperti ais krim, madu, coklat atau ais pada bibir anda..pasti menggentarka….
5. Menonton filem romantis - Pilih filem yang terdapat adegan-adegan yang romantis dan mengghairahkan. Pilih seperti “Last Tango in Paris” ataupun “Original Sin”.
6. Membaca majalah, buku atau artikel berkaitan seks.
7. Body Massage - Urut pasangan anda dengan gerakan yang menggoda, merangsang ataupun mengghairahkan. Boleh juga cuba urutan cakar harimau.
8. Berkongsi fantasi seks - Hidupkan suasana panas dengan berkongsi bersama tentang fantasi-fantasi seks yang anda inginkan seperti tempat, posisi yang diinginkan, godaan yang dimahukan atau apa-apa saja fantasi.
9. Saling membelai dan mengucup - Sentiasa berciuman dan membelai pasangan anda agar dia merasakan kasih sayang dan kehangatan cinta anda.
10. Stiptease - Boleh menaikkan lagi berahi pasangan anda bila melakukan striptease di depan si dia. Dijamin suasan bakalan makin ‘hot’.
11. Jelajahi seluruh zon erotis - Andai foreplay dilangsungkan dalam tempoh yang lama, anda disaran jelajahi seluruh bahagian sensitif tubuh pasangan. Bakal membuatkan pasangan tak keruan dan mahu cepat ‘pertempuran’ dimulakan.
cara penggunaan minyak kambing gurun,
yang saya amalkan adalah amat mudah . Hanya lumurkan sedikit minyak ke seluruh zakar, kemudian mengurut zakar ke atas / ke depan. Waktu dan kekerapan untuk mengurut adalah mengikut kehendak sendiri. Malah, bagi yang tiada masa untuk mengurut, cukup sekadar melumurkan minyak pada zakar sebelum tidur dan biarkan semalam hingga ke pagi.
kebaikan minyak kambing gurun
- Menambah kekerasan batang zakar
- Mempercepatkan zakar mengeras
- Mencegah gejala 'cepat layu'
- Membesarkan saiz kepala zakar
- Zakar tetap keras selepas pancutan
- Mampu mengulangi beberapa kali
- Meningkatkan keyakinan untuk bersama
- Suci, diperbuat daripada herba tradisional
- Tiada kesan sampingan kepada suami
- Tiada kesan sampingan kepada isteri


0 comments:

Blogger Template by Blogcrowds